Обмен и возврат
Обмін та повернення товару в інтернет-магазині ОптМаркет
На товари, придбані на сайті ОптМаркет, поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти непорозуміння, просимо Вас звернути увагу на наведений нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.
Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:
1. Товар неналежної якості: несправний, має суттєві недоліки, що виключають його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережено цілісність упаковки (пломби тощо) та розрахунковий документ.
Товари неналежної якості
-Для початку необхідна експертиза, проведена у нашому сервісному центрі за адресою м. Харків, вулиця Золочівська 26, для підтвердження суттєвих недоліків. Для цього необхідно написати заяву експертизи та підписати акт прийому товару на експертизу. Приклад документів ви можете запросити електронною поштою, написавши нам на zakaz_market@ukr.net
До товарів неналежної якості належать: товар з недоліком, тобто з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до нього, а також інформації, наданої виробником (виконавцем, продавцем) товар з істотним недоліком (істотним вважають недолік, який роби неможливим чи неприпустимим використання товару за його цільовим призначенням, з вини виробника).
Товари належної якості
1. До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання та не перебував в експлуатації, за умови:
- Збереження його товарного вигляду та споживчих властивостей;
- відсутність слідів використання та забруднень;
- Збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
- Збереження заводського маркування;
- цілісності, неушкодженості, безпеки всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки;
З ким зв'язуватися, якщо потрібен обмін чи повернення?
Зв'язатися з нами можна за телефоном +380 (97) 675-77-07 - Шапошникова Анастасія Василівна або електронною поштою - zakaz_market@ukr.net
Адреса повернення або обміну товару належної та неналежної якості
Обмінювати або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або самостійно за адресою: Україна, Харківська область, Харків, вул. Золочівська, 26, 61177
Хто сплатить за пересилання товару належної та неналежної якості?
- При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг із доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
- При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!
Повернення коштів
Після отримання та огляду товару протягом 10 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити, за якими здійснювалася оплата або готівкою при самостійному поверненні в нашому магазині.
За яких умов буде відмовлено в обміні чи поверненні товару?
1. Товар був у вживанні та має сліди використання;
2. Товар не повністю укомплектований та порушена цілісність упаковки;
3. Не збережені всі ярлики та заводське маркування;
4. Пройшло 14 днів із дня покупки.